Garantie & reparatie
Garantie
Na uw aankoop zorgen wij ervoor dat u een optimale service en dienstverlening krijgt!
Al onze toestellen komen standaard met 3 jaar garantie.
Wekenlang wachten op je reparatie is verleden tijd. Door onze jarenlange ervaring en eigen reparatiedienst kunnen de meeste defecten binnen 72 uur hersteld worden.
Onze garantie dekt alle technische mankementen gedurende 3 jaar, of 12 maanden voor de batterij. Denk hierbij aan problemen met de camera, de speakers, de microfoon, knopjes etc.
Onze garantie komt te vervallen als de telefoon beschadigd is geraakt door onjuist gebruik. Denk hierbij aan schade zoals:
- Gebarsten glazen en technische onderdelen
- Waterschade
- Defecten voortkomend uit schokken/valschade zoals Face-ID, problemen met de display.
- Speaker, microfoon of laadconnector die door stof/vuil niet correct functioneert.
Let op: Wanneer je je toestel naar ons retour stuurt of binnenbrengt ter reparatie en het defect valt buiten de garantievoorwaarden zullen er €39,95 onderzoeks- en retourkosten worden aangerekend alvoor we het toestel kunnen retourneren.
Voor een gedetailleerde beschrijving van onze garantievoorwaarden, lees even onze algemene voorwaarden.
Retour sturen van uw artikel voor herstel
Om uw product als retour te zenden gaat u als volgt te werk:
1. Vul het retourformulier in en voeg deze uitgeprint toe in de doos van je retour.
2. Log je iCloud account uit van het toestel en verwijderde toegangscode. Meer info? Klik hier.
3. Retourneer uw iPhone met voldoende beschermingsmateriaal. Opgelet, retourneer enkel uw iPhone. Accessoires zoals een hoesje, simkaart, lader of overige zaken zullen gerecycleerd worden bij ontvangst.
Retouradres voor herstellingen:
Reswipe BV
Leuvensesteenweg 613
1930 Zaventem
België